10 Nisan 2014 Perşembe
Bu kadar saçma bi giriş yapmış olamam!
ya tek istediğim şey şuraya adam akıllı ama çoğunlukla abidik gubidik olan düşüncelerimi yazayım ilerde otuzuma felan geldiğimde okuyayım çocuğuma göstereyim örnek olsun diye değil, tabiki "aaaeöy ne malmışım" diyeyim diye. Öf cidden ne malım. Neyse çocuğum sen benim bu yaşımdaki gibi kötü konuşma mal felan ne ya hiç yakışıyomu aa! ya da konuş anasını satıyım be ama toplum içinde değil kafanın içinde anlıyon mu?anlıyon. Bak şuan baştan sona bi okudum da şunu kendimle çelişiyom bildiğin yani cidden lan bu ne. ya sen bana özenme taam mı? klasik benim yaptığım hataları sende yapma demiyorum aksine yap ve bunlardan bi ders çıkar kendine gereken tüm konularda deneyimin olsun bak şuan 15 yaşında neler söylüyorum ne bıcırığım lan ben aneeaeam. Neyse sulanmadan devam edeyim. ya da etmiyorum lan giriş dediğin kısa ve öz olur aa don lastiği gibi ne uzatıyorum bende. Yani diyeceğim o ki buraya böyle zımbırtılarımı anlatan şeyler yazıcam zımbırtılardan kastetdiğdtidtmdt kastettiğim yoo yoo kasteddyirm nasıl yazılıyo lan bu??? EHEM. . Yani diyeceğim o ki buraya böyle deneyimlerimi anlatan şeyler yazıcam ki eee sonucunda ne olcak bilmiyom süper bişiy olcak ama dur bakalım daha bu fikir de oturmadı düşüncem bunu ben.
Kaydol:
Yorumlar (Atom)